Ahad, 11 April 2010

[penat menjawab]

1. Bekas kekasih saya adalah:
er....ernie musliana?
2. Saya suka mendengar:
org mengumpat...
3. Mungkin saya patut:
berak sekarang..sbb sakit prut..
4. Saya suka:
org seksi...;p
5. saya benci :
org yg berlagak alim..
6. Saya tak paham:
nape saye amek course IT kat UTEM ni??
7. Saya kehilangan:
getah paip yg slalu wat basuh motor..!
Saya gilakan:
org gila....haha
8. Ramai orang berkata:
saya gay..ok la tu..ade gak status...haha
9. Cinta itu adalah:
chewing gum..time manis je kunyah...hbs manis,buang kat longkang..;p
10. Saya akan cuba:
naik kereta time tahun 3 nnti..!
11. Bila saya terjaga dari tidur:
saje ngade2 tgk hp..(even xde sape msj pon)...
12.Sebelum tidur :
renung2kan ape la mende bodo yg ak wat hari ni?
13 Saya paling meluat apabila:
tgk org masam...(i luv ppl's smile)..;)
14.Haiwan yang comel bagi saya:
babi la..pinky tuu..toink3...;p
15.haiwan yang digeruni:
babi gak...yg pattern buas tu..mke x bleh blah..mintak pnampaq!.
16. Malam ini saya akan:
study last minit utk exam esk...
17. Esok pula saya akan:
ber exam...
18. Saya betul2 inginkan:
kereta sport...even x mmpu...haih~
19.Hari hari kamu pikirkan:
bila rambut aku nak pjg lg ni~
20. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
aduh....tom cruise ke ni?wakaka~
21. Pusat membeli belah atau wayang:
wayang dlm pusat beli belah..amacam?
22. Makan Barat atau Jepun:
masakan kdai tepi jln...
23. Bilik yg terang atau gelap:
terang la...aku ske tido lmpu terbukak~

24.Makanan segera:
x makan...rosak interneuron aku weh..;p
25.Ayat terakhir lepas bertemu seseorang:
chalo3...;p

2 ulasan:

Asfz berkata...

sangat jujur hang jawap soklan2 ni.. ^^

ZycRee berkata...

honesty is best policy..;p