Selasa, 27 April 2010

ExaM oh~ ExaM

waktu semakin berlalu..
time camni la..
manusia bz..
study~
tido~
tgk movie~
layan FB~
haa..korang jgn x ngaku...

ni semua salah exam..
kalau la exam xder..
xpayahla aku lepak UTeM ni..
bosan..
kawan2 jela teman aku..

bukan ape..
aku cume fikir..
belanjawan aku utk sem depan je ni~
kerja?
of cos..~!
thats y aku akan jarang on9 kalau cuti sem ni...
korang senang la..
parent tabur duit..
aku?saya?me?
keje la dear..:)
sem depan sure byk pakai duit..
byr kete~
loan ASB~
topup~
belanja time kat U~

perghh~
da mcm org yg da ade family~
hahaha...
ermm..
sem depan aku nak wat trip dgn my classmate..
either pulau at T'ganu or Johor?
nanti i decide...
as usual..
sure la consume lot of money~
calling sane..
calling sini...
hopefully our trip jadi la ek..
our last time with PA la katekan...;)

hmm......
time cuti..
org bz~
buang mase..
tgk video..
blaja masak..
amek lesen...
qada tido pon ade...
aku?
pukul8 pg da bgun..
gi keje..
kul5 ptg da balik~
kalau boss nak siap cepat..
mmg OT la time tu..
kdg2 bermalam kat site..
haha...~
pengalaman tu mmg best..
tp PENAT..:D

hopefully,
cuti ni x mmbazir..
diharapkan 'dia' teman aku..
:)
dalam hp pon jadi laa..haha

----------------------------------------------------------
baiklah anda2...
selamat bercuti..
kirim slm syg saya pada parent anda..!
to my classmate..
DONT DIE...~!
i wanna c u guys next sem w/out any injuries..
kalau ade yg patah tgn tu..
aku patahkan lg sbelah..
kalau patah dua2..
aku patahkan kaki plak..
huahuahua~



p/s---------->...cuti adalah waktu dimana anda boleh meluangkan mase bersama PARENT anda..bermanja lah dgn mereka selagi mereka mahu memanjakan anda..;)

4 ulasan:

aku.kamu.blog berkata...

saya tidak lagsung seperti yg dinyatakan di atas kah..kah..

aku.kamu.blog berkata...

aku tidak seperti perkara di atas...!!~

ZycRee berkata...

haha...ngok la ko azim...~

Asfz berkata...

wohooo~