Selasa, 23 November 2010

tamat sudah~

++da habis exam++
++takde lagi mood jiwang2++
++bakal offline sebulan(alasan busy kerja)++
++nak kurus(tipu je~)++

"walau jasad kita terpisah jauh,
namun hati kita selalu dekat"

jgn risau~ini utk kawan2 aku yg bakal balik kampung utk sem break ni..
gonna miss my best buddies
kasim,azim,lamin,syahril..
kak la,eifa,ardz,yan,zue n bla bla bla..
jomlah kite bersantai kat singapore sem depan nak?haha
penat lidah nak sebut..
to cik nurse kat kolej jururawat tu aku yg slalu jaga aku
~liyana
thx sebab jage makan+minum+kesihatan aku~
n cik aten yg typo je slalu~
(apehal la aku wat dedikasi ni?)

enough with mencarut2 ni~
persoalan utk pagi bute ni~

"wajarkah jalur lebar di berikan kepada golongan yg tidak menggunakan servis tersebut dgn sepenuhnya?"

~kenape aku tanye?
~kawan2 aku yg cerdik IT(disini cerdik IT didefinisikan sebagai org yg pandai menggunakan internet dgn tujuan yg meluas) kebanyakannya hanya menggunakan wireless berukband yg sepantas siput utk mendapatkan maklumat meluas serta mengaplikasikan segala terknik2 seperti tweaking,overcloaking,hacking,uploading,n dll~
~yang dapat internet seperti streamyx ini?kebanyakannya hanya celik IT(disini ia didefinisikan sebagai org yg hanya tau skype,blogging,tgk video,download video takpun layan facebook je).ade jugak yang langgan streamyx tp langsung tak gune,just wat show off je.wtf?
~walhal kebanyakan golongan cerdik IT ini berasal dr pedalaman(dimana takde perkhidmatan streamyx pon kat sane),hanya 3G yg lembab sahaja boleh diharapkan.
~wajarkah?
~bagi kepale otak aku,mmg tak wajar.cam haram adelah.mungkin kerana kawasan yg bandar2 ni terdapat byk golongan2 elit(pihak tmnet fikir mereka boleh bayar bil tepat pada waktunye kot?)haha~
~bukan ape,kesian kat kawan2 aku yg tak dapat perkhidmatan yg menjamin ke'intelligent'an diorang ni.bukak lifehacker.com pon amik mase 5min..padahal yg pakai streamyx tu tak sampai 1min(ade ke diorang nak bukak webpage cmni?)
~pakcik TMNet,anda fikir pasal keuntungan,tapi kami fikir pasal manfaat je.pfftt~
~korang mesti cakap aku cakap tak serupe bikin,yang duk pulun type blog ni apesal?haha.its ok,aku memang cakap tak serupa bikin.tapi kalau kau dgn aku,kite bertanding sape dapat hack facebook takpun sape dapat configure telnet dgn server india?haa..mehla kite tengok sape cakap tak serupe bikin
~eh,aku plak emo jap..



------------------------------------------------------------------------------------------------
dah2..penat aku type,malas nak check grammar,memang konpem sume salah(BM time SPM pon dapat 4B,cewahh~)

p/s-->eventhough we were not getting being a lover,but who knows someday we end up as a bride?may this wednesday give u guys a full of surprise and lotsa love~!
(nasib baik follower aku tak banyak~)

1 ulasan:

Eifa Zuhaira berkata...

fuyoo?? singapore!! best gak! haha

hepy holiday weh!! :)