Jumaat, 12 November 2010

04112010~



disaat tercatatnya tarikh tu(even da lambat)
but i do still remember~

ketika saat aku berasa sgt2 down
kau memang menemani ku
even tak comfort,tapi bolehlah~
sebab kau membuatkan aku done something yg dari form3 aku tak pernah buat~

tarikh keramat
saatnya atuk kesayanganku menghembuskan nafas terakhir dihadapan mata ku
yes,its a sad thing~
pada tarikh tersebutlah
kau meng'confess satu statement yg buat aku makin down(not reject things)
dulu kau kata lain
yes,aku ikot ape yg kau kata dulu
tapi malam itu kata lain
bagusnya engkau,
kalaulah aku tahu kau begini
takkan ku save number mu lagi di handphone mahal ku ini(saje mention..)
salah satu sebab mengapa aku tak suke percaya pada orang,
kau lah punca2 aku berbuat demikian
makin aku ingat kau
makin aku sedih,bukan sakit ati
you are so pathetic~
even kau pandai dlm pelajaran,tp kau tak pandai dalam hidup(perlu ke aku mention ni?)
alhamdulillah,
nasib baik aku tak pernah save our memori dalam phone(kami bukan couple ok)
birthday ku(1111)
kau lah yg wish terakhir(better appreciate yg 1st)
tapi tak mengapa,
aku masih boleh memaafkan kau,
sebab aku masih sedar siapa diri aku ni(apesal tah aku touching ni)
jangan risau,
aku tidak akan mengganggu hidupmu lagi.....
wassalam~


p/s-->post ni sebenarnye aku nak dedicate utk my beloved granpa,tp apesal aku dah melalut semacam ni..adoyai~

Tiada ulasan: