Jumaat, 8 Oktober 2010

woot~!

pheww...
aku tak dapat tido lagi lahh..
kenapa?
ni sebab malam ni friday night la..
mestila diisi dengan mende2 yg tak baik~!
haha..

main game..
tengok wayang..
tengok orang buat wayang...
buat wayang(eh?..dan2 je aku ni)

baru je pas main game ni~
hiahhh~
aku menang 4x kalah 2x..(padahal byk kalah tu)
dush3x..



ini facebook~!
bukan game..(alah..kecohla,same je pon)
tabiat time takde keje+takde duit..
main game..main game..main game...
da jadi nerd dah aku ni..siyes~!


alamak~
tibe2 rindu kat someone pulak..
i miss u hell yeah~!
takpelah..stalker dia kat fb pon jadilah..
gir9.jpg I Miss u cupcake image by midnightscare
statement di atas adalah penipuan oke..
slamat malam~

p/s-->bile mase blog aku jadi blog jiwang..pfftt~(kentut versi acoustic)

Tiada ulasan: