Selasa, 12 Oktober 2010

golongan budak U~

since aku da duduk university utk yg ke tahun 2 nya,
ni la hasil observation aku::

type 1 : jenis yg suka lone ranger..gi mane2 mesti sorang2 je..jumpe lecturer sorang2,makan sorang2..mandi tu memang lah sorang2..

type 2 :jenis yg hyperaktive..bukan gile meroyan tak tentu pasal..suke buat havoc..bising2..kalau berjalan tu mesti nak ramai2 je..kalau boleh sekatil same2,mesti diorang nak gak ni..sangat mesra alam..


type 3 :jenis yang belangkas..nak berjalan dengan awek 24/7 je..study same..makan same..gile romantik..bagusla tu..harap2 kawen cepat..jangan cinta express sudahlaa..

type 4 :jenis yg nerdy..kaum2 macam ni memang senang nak nampak..lagi2 la kat fakulti IT(sebab nerd=IT)..muke skema je..pakai baju pon nak masuk dalam....jalan dengan geng2 se spesis dgn dia je..tp some of girls says the nerdy is the sexy..ohh yeah~


type 5 :jenis emo..muka ketat je..maybe diorg ni x tak senyum..gaye jalan pon ala2 nak bergusti je..silap langkah,boleh kena tomoi jawabnye..

type 6 :jenis free environment...boleh katekan dia kenal orang2 kat U tu..kire dia ni yellow pages laa..sume aktiviti U dia tau..maybe dia ni MPP,tapi takde sape vote dia kot....

type 7 :ba alif pa wau qaf~..haaa..ni memang best..rata2 semua U ade..ade yg meluat tgk diorg(aku tak kisah,sebab diorg best~!)...kalau berjalan tu mesti kawan2 diorang perempuan je..ade la laki2,tapi JARANG2...maybe sebab kaum2 ni nak belajar menyelami perasaan keperempuanan si kaum hawa ni kot?..yang penting,jgn belajar install kotex dahlaa..




aku.bosan.sebab.tu.aku.buat.benda.merepek.ni.
ade.assigment.tapi.aku.tak.start.buat.lagi.
bengkel.dah.macam.babun.sebab.tak.siap.
nak.blah.cepat.dari.U.aku.ni.

p/s::kapel itu haram..gay itu haram..tapi tak meluat tengok kapel2,tapi kenapa meluat tengok pasangan GAY??..padahal dua2 haram kan?think dude..why GAY is so taboo in Malaysia~oww crap..

2 ulasan:

Izyanti berkata...

i like gituw! hehe.
ok, aku type no 1. percaye x? :D

ZycRee berkata...

tak percaye..~!
=p