Isnin, 27 September 2010

~nak itu..nak ini..nak ape ni??

++assgment statistic
++bengkel
++homework2

tgk blog pon da mls..
ape tah lg blogwalking..
tgk org pon mls gak..
apetah lg meng'usha'..

since aku da mls sgt wat ape2..
tibe2 aku rindukan 'baby' aku..
eheh~
siapakah?
apakah?

nah tgk~!
(spoiler alert)

aku nk show gak..
pdulik ape aku..

nak bawak keter gi UTeM ke x mau?
nk bwk~
xnk bwk~
nk bwk~
xnk bwk~

ahh..
kalau aku bawak pon
wat penuh garaj umah aku je..=p


since lately aku dah habis bayar 'baby' ni..
aku rase macam nak menduakan dia la..
nak cube yg ni...


AUDI Q7 (exterior/front)


AUDI Q7 (interior)


AUDI Q7 (exterior/back)



x kisahla org nak cakap aku ape..
aku beli pakai duit sendiri..
bukan susahkan parent aku..=p
since enjin dia V12,
memang pakai fuel consumption dia mcm air kencing..
phewww~
janji keter ni lagi laju dr SATRIA NEO yg rakyat malaysia banggakan tu..
=p

aritu tgk ada org pakai keter ni kat area Subang Jaya,
perghhh~!
memang tough gile..
kalau kat jalan,
keter ni mcm 'road king'..
aku pon terpikat kat machine ni..=)



p/s--->tp AUDI punye maintainance sgt tinggi...rm400++...kopak lagi..dahla 'baby' aku tu pon almost rm300++....saye sgt memerlukan duit~!...

Tiada ulasan: