Khamis, 30 September 2010

Kalau Aku~

Kalau aku
dah start mesej2 kau,
mksudnye aku da berkenan kat kau.
Kalau aku
da slalu say 'gudnite' kat kau,
mksudnye aku da start tertarik kat kau.
Kalau aku
da mengacau2 kau kt fb or kelas,
mksudnye aku nak perhatian kau.
Kalau aku
da start amek tau hal kau,
mksudnye aku da start caring kat kau.
Kalau aku
da start ajak kau keluar,
tp x mention 'date' or jumpa,
mksudnye aku da start nak mengenali kau.
Kalau aku
da start belanja kau beli something yg kau suka,
mksudnye aku nak uji kau.
Kalau aku
da start ajak kau tgk wayang,
maksudnye aku da mula nak share my interest dgn kau.
Kalau aku
da ajak gi makan,
mksudnye aku da nak sharing something dgn kau.
Kalau aku
da confess my feeling,
even nada main2,
mksudnye I meant it.
Kalau aku
da x mesej2 kau,
mksudnye aku da give up dgn kau,
tapi aku still tunggu kau.
Kalau aku
save muka kau as wallpaper,
mksudnye memang aku serius dgn kau.
Kalau aku
sanggup susah2 demi kau,
mksudnye aku nak kat kau.
Kalau aku
da buat bodoh dgn kau,
mksudnye aku memang dah TOTALLY not into U~

Tiada ulasan: