Isnin, 19 Julai 2010

ohh migRain..aku suke sgt kau..~

ahuyyy~
da lme aku x update blog..
aisehh..
sem da bermula..
tambhan lak,
sem ni aku ade bengkel..
kira mcm individual presentation laa..
aku tgk sume org sgt2 la tension..
kesian diorg..
xpe,aku just fikir positif je..

........................................................................

oleh kerana bengkel tersebut terlampau susah..
bg aku susahlaa..
bg org yg power komputer punye language ni mybe no hal..
aku di suruh oleh penyelia ku memikirkan 1 tajuk utk wat system..
"mak aih"..tu je aku bole fikir..haha
tu laa..
dulu ade gak wat mende mcm ni,
tp aku upah membe wat..
alasan mls..grr..:D
so tepat jam 10pm tadi aku anta laa emel kat die tentang tajuk tersebut..
15min kemudian dia mmbls..
"Salam,

Maklumat tidak lengkap.

Mintak kerjasama re-submit dalam fail MSWord ( .doc) by tonight.
Thanks. "

yess..!!
mmg terbaek..
dikala tu la tibe2 migrain aku dtg..
time tu la da mcm pompuan yg kne PMS..
dgn keadaan yg airmata n air idung aku meleleh both sbelah kanan,
aku taip la gak ikut spec lecturer aku yg baik ni...
after stgh jam pastu aku anta la file MS Word tu..
then die bls...

"Salam,

Doc dah di terima.

Tapi 1 tajuk je ke?..ape2 pun saye akan inform
kalau di approve by this week "

hahaha...mmg terbakar ati den weh...
last2 aku blah gi mkn mkn trus..
bile migrain aku dtg..
aku jd lapar..
trus batalkan niat utk diet mlm ni..ahaha


..............................................................

ade org ckp aku ramai gf2 kat U aku ni..
then aku fikir la jap..
pastu aku amek henpon aku..
watpe?
check phonebook laaa..
ahahahaha..
membe pompuan aku boleh dibilang dgn jari..
msj2 diorg pun jarang..
dahla dulu aku skola lelaki..
membe pompuan pon x de dat time..
time matrikulasi?
aku rapat dgn 3 org pompuan yg same je..
yg lain tu biase2 je...
nasib baik x de pic dorg..klu x aku da tunjuk daa..
rase2 nye kalau tgk kat inbox aku..
ade la satu name pompuan yg constant..
tp...
average sehari 2 msj je pun..
haih..macam2 hal laa..


.........................................................


ptg tadi ade cine technician streamyx cakap..
"naik motor dgn gf lg romantik dari naik kereta"
yessss...
at least cina tu bersependapat dgn aku..
watpe demand2 naik kereta??
padahal bulan2 parent korg yg bayar...
lainla korg yg bayar..
aku x kisahlaa...:)
best buddy aku ni naik motor dgn gf die..
romantik seyh..
moga2 diorg sampai jinjang pelamin..
biar aku x kawin,
jgn membe2 aku jd bujang terlajak..:D
kasih syg bukan diukur dengan kereta dan wang..
cukupla apa ada nya...:)






p/s-------->those who says the flirt is the pervert,u totally wrong..because from flirt comes new relationship..isnt it great..?




































2 ulasan:

Izyan Mashrom berkata...

over kau perli aku.

ZycRee berkata...

xde pun...
bkn ko sorg je yg ckp..smlm 2 ekor membe aku pon ckp cmtu..:)