Selasa, 4 Januari 2011

Selamat Taun Baharu


happy new year
merry xmas
happy becoming CNY...

takpe lah lambat wish,bukan mati pon..
yg peliknye,awal muharram aku tak pernah wish pon,
gile jahil btol aku ni..haishh~

masok sem baru..
classmate yg same..
lecturer yg baru(stakat ni xde yg menarik pon)
oh ye,ade yg da tuka style da..
style bertudung,
style rambut,
style dress..

up 2 u la..janji menarik..
=)

azam..azam..azam..
tiap2 kali taun baru,mesti dikaitkan dgn azam..
kdg2 aku yg geram..
sbb aku tak pernah ade azam..
azam aku nak kurus..
da 21 taun aku idop,
masih lagi gemok..
MAKIN gemok adela..
last2 giv up..
azam tersebut hanyalah tinggal kenangan..

kenangan 2010:
my 'baby' tuka kasut baru
my late grandad yg aku sayang pergi meninggalkan dunia
my parents makin kerap bergadoh
my dad perangai makin pelik
kampung aku da jadi medan perang politik dah
aku berjinak2 dgn dunia shisha
aku dapat 'bibik' kat Melaka ni
aku dapat jumpe little J wat kali TERAKHIR
aku tak dapat mimpi basah lagi(perlu ke aku cite?lantakla)
akak aku dapat keje yg sesuai dgn degree biomed dia tu~
aku masih menaiki motor ke kampus(ape ade hal?rilek sudaa)
aku gemok(aku saje nak tambah perasa)
aku heartbroken yg melampau
aku tambah beberapa best buddies n friends..=)
aku beli henpon baru (SE Xperia X2)
aku beli laptop baru (Sony Vaio F136)

....................................................................................
dahla,malas lak nk tulis banyak2,
bukan ade org bace pon..

ohh jgn risau,
even da masok taun baru,
aku masih diri aku,
tak makin jahat,
tak makin baik,
just tryin 2 be myself~


p/s: people say fate brought two people to be together as a lover,as they enjoyed being together,destiny comes and always know they werent suppose to be together,since destiny always right,it'll say no to the lover,apparently those lover will not ended being together..
i'm lying?beat me..destiny is a major to-do-list that we should hv faith for..
:) cheers~!


Tiada ulasan: